Tröööööööt.....

Jag vill sova.

Har haft en helt tokig jobbhelg i helgen.
Skulle ha jobbat 11-21 i men blev 3-13. Jo ni såg rätt 03.00 TILL  13.00. + att de var jippo på stationen inför melodifestivalen, så de var 10 ggr så mycke folk som vanligt på ½ av personalstyrkan. Natten blev sjuk. Därför mina dår skift.

Helgens pass:
Fredag: 6-16
Lördag: 3-13
Söndag: 2.30- 12.30
Måndag:2.30-12.30

Mitt befinnande:
Fredag: Lite trött men vem är inte de som kliver upp 4.30?
Lördag - Hade svårt att skilja mig från kudden...
Söndag - Kände mig överkörd av tåget...
Måndag - Sväva som en demååååån ner för trappen...

Hoppas jag återuppstått tills i morgon när sotarn kommer. 0_o  För de är så jobbit att förklara för spökjägarna att man inte vill till andra sidan än.

Hoppas ni haft en skön helg!

Lev väl.... ZZzzZZzzZZZZZZZzzzZZZZZzzzz....


Hej...

 ....& välkommna till min/våran lilla blogg. Ska försöka uppdatera om senaste nytt för alla som vill läsa om hur vi har de här i våran lilla "familj" som består av:

Mig Pippi 

Pippi

Min sambo, Gubben (Då han är i konstant rörelse blir inte bilderna bättre)

186164-7



Hunden Donna

Donna



En hund till, Gizze

Gizze



Katten Oliver
Oliver
En till katt, Diesel

Diesel



O ännu en till katt, Frazze

Frazze



Vi vill alla hälsar er Hjärtligt välkomna!