Kiwi!




Min bror är grym som skickar sånthär till mig......... Hämden är ljuv.... mycket ljuv!!!!!

4 veckor

I dag fyller vi 4 veckor. Hurra!!!!

image141

Är vi inte söta!!!

Från v:
Teddy Bear, Its Now Or Never, Devil In Disguies, Suspicius Minds, Love Me Tender, Viva Las Vegas, Alvays On My Mind

Finns fortfarande tre av oss som inte fått någon ägare ännu. Men mammas matte säger att vi får vara här tills vi hittar någon som förstår hur speciella och underbara vi är som vill ha oss.

Nu är....

Nu är jag så j***vla arg att jag vill slå till nån på käften.




Nu har jag suttit o ringt ÄNNU en gång till Canal Digital för att reda ut deras f**rbannade påhitt dom ställer till med. Dom buntade ihop en påminnelse med våran sista faktura för att av någon konstig anledning kunde inte pengarna dras från kontot förra gången. Så jag kollade nu då att dom hade dragit pengarna den här månaden. O suprice liksom..... De hade inte hänt den här gången heller. Sen hotar dom ju dessutom med att om vi inte ser till att det blir betalt så stänger dom av OCH TAR 295 SPÄNN FÖR DE i admenistrationsavgift och slår inte på abonemanget igen för än allt är betalt. Inte nu då för att de är en så katastrofalt enorm summa så har man ju ingen lust med att betala 300 spänn i onödan.
Jag ringde iallafall dit för att fråga hur de kommer sig att det inte blivit draget för pengar finns på de aktuella kontot dom ska dra ifrån så de är inte där felet ligger.
Då förklarar hon i andra änden att den som står på abonemanget måste stå som ENSAM ägare på kontot för att de ska dras några pengar.

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

VA, VARFÖR DE?
Är de nått nytt då? För vi har ju haft abonemang hos er i snart tre år och de har aldrig varit några problem tidigare med de!
Ja nä de visste hon inte hur länge de har varit så, men så är de nu iallafall.

Jaha.....okej. Vad ska man göra!? De är ju bara att fixa ett konto då i bara gubbens namn på nätet så skiten blir betald. Och jag vet vilket chaffs och chorv de kommer att bli. För de är ju jag som har hand om räkningarna vanligtvis och kommer att glömma att gå in med hans dosa för att kolla så alla olika autobetalningarna o stående överförningarna görs.

image139

Snacka om petitesser!!!
Vad har de för berydelse vem de är eller hur många som står på kontot!!??