Sen i fredags....


Jag är gått och blivit dunder förkyld.
   

Och inte blir det bättre av att man har svårt för att vara stilla men inte orka göra nått.
Jag är smått rastlös nu och vill inte vara sjuk nå mer.


Det blev ett litet grattiskort av allt skapande i röran på mitt skrivbord till en tjej
jag känner som fyllt år förra veckan men som hade födelsedagsfika i lördags.

   

  
Så grattis än en gång Johanna på födelsedagen (i efterskott)!!
Och tack för fikat. Det var jätte trevligt.

 

Sen var det en inofficiell utställning i söndags uppe i Boden.
Det var meningen att vi skulle ställt upp med fyra stycken Grandisar.....
men det blev en iallafall. Och han blev Best In Show 3:a

Så jätte grattis Zarah & Gizze.
Ni var jätteduktiga inne i ringen. Det var långt över förväntan för att vara första gången på en utställning.
Nu har vi satt ribban inför nästa gång.

  Add glitter your Myspace or Piczo Image


  
  

Varför de andra tre inte ställdes!!???
Tja, ena unghunden gick... eller rättare sagt skutta omkring och bröt en tå en vecka innan.
Så hon går med ett blått fint bandage på ena baktassen och ska vara så mycke som möjligt i stillhet.
O jag går o blir dunderförkyld. Inser mina begränsningar o förstår att jag inte kommer att orka ställa o springa med mina två hundar i ringen.
Så jag var bara där som stöd, coatch och lugnande till Zarah som ställer för första gången i sitt liv. O det vill jag bara inte missa hur döende jag än känner mig.

Jag har fått Scrapp feber!!!

  Kan inte sluta klippa, klistra, tejpa....
eller åt minstone fantisera ut en massa skoj jag vill göra av allt kul jag samlat på mig.



Vill tipsa om en jätte bra webb-butik för sånna Scrapp-freeks som jag är.

http://www.scraplyckan.e-butik.se


  


JAG HAR FLYTTAT!!!!


 
Till andra änden av sverige!!!
Hem igen.