Jag tar...


... en liten blogg paus.
Har lite mycket att göra just nu.
Mycket med jobb, hem och garage snicker.
Jag kommer tillbaka om två tre veckor skulle jag tro.

image119

Nejjjj...

.... jag har inte köpt upp HELA Ullared. Jag vågade aldrig försöka ta mig till Damklädesavdelningen, för då hade jag haft hjulspår i nacken tror jag, så där finns de fortfarande några produkter kvar. Dom är som besatta tanterna när dom kommer dit. Jag blev säkert påkörd ett tiotal gånger. Man såg på personalen att dom hade en viss teknik för att inte bli direkt påkörda av kundvagnarna. Dom stod o plocka upp varorna med ena handen o parrerade vagnar med den andra. De är så tokit stort där borta o tur man inte bor närmre för då hade man varit där för ofta.

Bloggar bättre en annan dag.
Nu ska Tant Pippi gå o sova efter en 11 timmars arbetsdag.

Natti natti!!!!

   
  
Besegrad av en liten skit!

Nu har jag äntligen lite TID över...

...så jag kan blogga.
Sen sista inlägget har jag jobbat, ätit o sovit.
Men så i måndags på min lediga dag så var jag o en kompis iväg till GeKå's i Ullared. De var roligt men vi kom oss knappt iväg hem för de blev knök fullt i bilen av en massa gula kassar.

image105


         
         


De kom hem två hundbäddar till mina elefanter, en säck foder, lite spolarvätska, hund t-shirts (som jag ska ge bort, dom passar inte mina älsklingar), några rullar presentpapper, en påse med presentsnören, presentpåsar o en massa annat smått o gott att ha när man ska ge bort presenter, små prydnadstomtar, lampskärmar, rakskum till både han o mig, kallingar, sockar, frolik o annat hund & kattgodis, tandkräm, rengöringsmedel o andra förbrukningsvaror o sisst men inte minst en Välkommen-skylt att ha ute till vintern.

Ja de blev hur mycke grejer som hellst jag fick med... eller ja inte FICK. Man måste betala oxå. Men de blev inte sååå farligt många miljoner faktist.
Jag ska sitta o räkna ut vad man egentligen tjänar på en sånhär resa någon gång när jag får lite att göra.

Men nu har jag inte tid här längre. Ska sätta igång med maten nu då gubben sitter i pannrummet o äldar.

Over and oute 4 nu!!