Före giftemål och sju år efter.....

Före giftermålet;

Tjejen:        Hej
Killen:         Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen:         Vill du att jag ska gå?
Killen:         Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.
Tjejen:         Älskar du mig?
Killen:         Självklart, alla tider på dygnet.
Tjejen:         Har du bedragit mig någon gång?
Killen:         Nej, aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen:         Vill du kyssa mej?
Killen:         Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen:         Skulle du någonsin slå mig?
Killen:         Är du galen? Du känner väl mig?
Tjejen:         Kan jag lita på dig?
Killen:         Ja älskling...
Tjejen:         Älskling...

7 år efter;
Läs texten nerifrån och upp...

Ett gott skratt förlänger livet.....

En buss åker med ett gäng gamla damer på motorvägen , på väg från enshoppingtur. 






Så blir busschauffören knackad på skuldran en liten, gammal dam som undrar om han vill ha en handfull jordnötter. 

Chauffören tar tacksamt emot och mumsar i sig. 

Efter omkring en kvart knackar den lilla, gamla damen honom på skuldran igen och undrar om han vill ha en handfull jordnötter till. 

Han tar emot dem igen och gottar sig med nötterna. 

Detta händer 5 gånger till och då frågar han varför den gamla damen och de andra damerna inte vill ha nötterna själva. 

'Vi kan inte äta dem för vi har inga tänder' svarar hon. 

'Men varför köper ni dem då?' frågar chauffören. 

'Jo du vet; vi bara älskar chokladen som är utanpå dem' svarar damen! 




Sanningar om livet efter 29

Kvinnor över 50 får inga bebisar;
därför att de skulle lägga dem någonstans och glömma bort var.

E
tt av livets mysterier är hur en 2 kg-låda med godis,
kan göra att en kvinna går upp 5 kg i vikt!?!

M
in hjärna inte bara vandrar iväg ibland
- ibland lämnar den mig totalt.

D
et bästa sättet att glömma dina problem
är att gå i för trånga skor.

D
et bästa med att leva i en liten stad är:
när du inte vet vad du gör så vet nån annan det.

J
u äldre du blir, desto svårare är det att minska i vikt
- därför då har din kropp och ditt fett blivit verkligt goda vänner.

J
ust när jag vant mej vid gårdagen, så kommer idag.

I
bland tror jag att jag förstår allt
- sen återfår jag min medvetslöshet.

J
ag gav upp jogging när mina tights gneds samman och satte eld på mina strumpbyxor.

K
onstigt!!!
Du hänger in någonting i din garderob för ett tag,
sedan krymper det 2 storlekar!

S
mala människor irriterar mej!!! Speciellt när de säger saker som:
'Du vet, ibland glömmer jag äta'.
Numera så kan jag glömma min adress,
mammas mellannamn och mina nycklar.
Men jag glömmer aldrig att äta.
Man måste vara speciell för att glömma äta!

P
roblemet en del kvinnor har
- de blir helt upprörda av någonting och
sen så går de och gifter sej med honom.

J
ag läste den där artikeln som sa att typiska stressymptom är:
Äter för mycket .......
impulsköp .....
kör bil alldeles för fort.
SKOJAR DOM?!?
- det här är mina tankar om en helt perfekt dag!