Grattis Älskling!!!!

Min Älskling fyllde år igår. Hela 31 har han blivit. Stora karn.  
                                
 

Så vi hade gäster över på fika. Kaffe & gräddtårta. Tårtan hade jag gjort själv. Med anannaskross på första lagret o vaniljkräm på andra, garnerat med jordgubbar doppade i vit och brun cholkad. Jag blev själv förvånad över hur god o saftig den blev. Var så tråkit att de blev en bit kvar att mumsa på till frukost.

Tarta


När alla gästerna gått kom katten Frazze fram. Man kan riktigt se på hans min:
(- Vars F-N tog tårtan vägen? Jag såg allt att de var en bit kvar här nyss!!)

Frasse vantar pa tarta

Ledsen Frazze. Den hann åka in i kylen!
Men sen hitta han faten med lite rester på som dög aldeles utmärkt på diskbänken.

Nu ska jag.... Ja vad ska jag göra i dag? Jag får hitta på nått att göra i dag iallafall.

Tjing så länge!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Gratulera i efterskott från oss...

Postat av: Pippi

RE: Anna

Det ska jag absolut göra!
Han hälsar tillbaka och tackar....

2007-04-18 @ 13:39:46
URL: http://pippilottas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback