Jag blev utslängd...

... från mitt eget hem av gubben i dag.           Out The Door     (Som på bilden fast omvänt)            

Middan var färdig på bordet när han kom hem från jobbet. Allt var som vanligt. Efter maten plockar vi undan o gjorde kaffe. Satte oss i soffan i vardagsrummet med våra kaffekoppar o lät maten sjunka medans vi avnjöt våra drycker.
Hot ChocolateHot Chocolate
Som en blixt från klar kimmel kom de.Scared 1


-Älskling, jag vill att du går nu, ut på promenad o ta med dig hundarna! säger han -Jag ska städa!
Satt o gapa av förvåning först... Vad sa han??.... Hörde jag rätt??!

När jag två ögonblick senare fatta att de var på riktigt tog de mig o hundarna inte många milli sekunder innan vi lämnat huset. Gäller ju o passa på att försvinna när han tar sig ann denna aktivitet, bara sådär.  

Så när vi kom hem från vår långpromenad i skogen var huset skinande rent. 
 Puppy 3  Walking Dog 
Bättre karl får man leta efter. Skulle inte byta ut honnom för nånting just nu.
O jag blir gärna utslängd fler gånger.
Han kommer nog att få sig en liten belöning ikväll....Heart GlassesIn Love tror jag.






Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Wow! Inte illa!
Har själv hund och vet hur skitigt det blir inomhus nu:(, så då är det skönt att slippa städa..

2007-04-21 @ 08:59:05
Postat av: Anna-Lena

Fina hundar och katter förresten *pekar längre ner i inläggen*
(vi har oxå katter,en bondkatt och en Maine Coon, och snart även en Ragdoll:)

2007-04-21 @ 09:01:22
Postat av: Pippi

Re:Anna-Lena
Avis till tusen för Ragdollen.... Dom är såååå söta.
Jag anser mig vara väldigt lyckligt lottad vad gäller gämstäldheten i hemmasysslor just nu. Men gubben kan nog säga desamma tror jag nog. För jag gör ganska mycke typiska mansgrejer som (förlåt men) ohändiga tjejer kanske inte normalt ställer sig spontant o bara gör. O kan jag inte så frågar jag hur man gör. Ser ingen skilnad i dom typiska, traditionella hans o hennes göra.

Postat av: Anna-Lena

Jag är oxå lyckligt lottad vad gäller jämnställdheten, men min gubbe säger nog inte desamma om mig..;) :D

2007-04-21 @ 20:39:33
Postat av: Anna

Inte illa!!! Vilken lyx! Fast som du vet kan ju inte jag heller klaga. Min hjälte sliter med slipmaskinen... *älskar*

Någon dag när vi fått ordning och jag hittat telefonen (nädå, här är inte oordning) ska jag ringa dig så vi får surra lite.

Saknar dig massor.

KRAM FRÅN NORRLAND!

2007-04-22 @ 11:35:40
URL: http://grundstrom.webblogg.se
Postat av: Pippi

Re: Anna
Saknar dig oxå massor vännen!! =P

2007-04-22 @ 20:47:42
URL: http://pippilottas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback