Lägga in viritual pet på bloggen....

Såhär gör du för att lägga in virtual pet på bloggen:
Logga in dig på din blogg först förstås.
Gå in på översikt, sen design, sen kodmallar.
Här står en himla massa text.
I texten letar man upp vars högerspalten finns.(så gott som längst ner) Så klistrar man in texten du fått av Bunnyhero där du vill ha den. Vissa ändringar måste göras i denna text för att den ska passa in i högerspalten.
Det står:
<div style=.... näst högst upp, ändra div till tag så det står
<tag style=.... istället

sen raden under (på min iallafall) står det
width="250" height="300"
ändra till
width="150" height="250"

tryck på förhandsvisa o kolla att den kommer in på rätt plats & att den passar storleksmessigt.
klicka tillbaka sen & spara.

Busenkelt eller hur!!    
 


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var ju lätt!

TUSEN TACK!!!

Postat av: Pippi

Re:Anna
Jaaa!

De var så lite så.... =P

2007-04-18 @ 13:38:37
URL: http://pippilottas.webblogg.se
Postat av: Anna

Hejsan! Måste först tacka för din härliga kommentar i min blogg. Det kanske var ödet. Ser att vi har flera gemensamma nämnare. Träffade min karl på nätet oxå fast jag flyttade norrut och du söderut. *s* Suttit och läst lite i din nu och du skriver så inlevande och roligt. Verkligen smarrigt recept på köttfärslimpan och tårtan fick det verkligen att vattnas i munnen. Och ja, det är så himla jättejättekul att scrappa. Man blir direkt beroende! Har du gjort nåt innan eller var det första gången du såg nåt sånt när du var in i min blogg? Väskan har jag köpt på Lajmscrap i luleå. Vet inte vars man kan köpa såna annars. Har inte sett nån i nån annan affär. Kan höra med Lena på Lajm om hon kan ta hem en och skicka till dig. Hon ska starta en webshop snart. Ska du till dina hemtrakter i sommar så måste du stanna till lule. *s*
Det är en stor scrapträff i umeå sista helgen i juni...*fniss*
Sköt om dig och ha det bäst!
Kram!

2007-04-18 @ 22:37:34
URL: http://www.novasmamma.blogg.se
Postat av: Pippi

Re: NovasMamma/Anna
De var första gången jag upptäkte begreppet skrapping o vad det innebär här på din sida igår. Smyger alltid in på panduro och liknande när man är på köpcentrum för att införskaffa en massa annat nödvändigt... Men gubben listar på nått sätt alltid ut vars jag tagit vägen och blir alltid ertappad när jag står o pillar på allt i alla hyllor och drömmer mig bort. Är barnsligt förtjust i att pyssla. Har länge stöpt ljus i olika formar, färger och modeller. Målade även gipsmasker man jöt själv när jag var yngre. O när jag var riktigt liten var jag alltid sist att lämna bordet när det var julpyssel-time. Sen gillar jag som sakt att fota. Så med de intresset o skrapping.... ja det skulle inte kunna bli bättre än så.
Ska kika om det finns nått liknande din väska här nere. Skulle bli lite förvånad om det inte fanns. Annars får jag en riktigt bra anledning att resa upp till mina hemtrakter i o för sig. ;P
Jag får tacka för tipset och önskar er en riktigt lyckad och trevlig helg i helgen.
MVH Pippi =P

2007-04-19 @ 12:09:28
URL: http://pippilottas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback