LIKT????

Var naturligt vis tvungen att kolla om de fanns nån jag var lik när jag såg på Annas sida att hon hade testat vilken kändis hon såg ut som......

Tja ni som känner mig får avgöra själva.....


Nikki Cox,                                    Sandra Bullock,               Sophie Marceau,                                   
                            


Tea Leoni                                            Sezen Aksu
                     


Likt????


Sen kolla jag lite på gubben vem han var lik.....
O tja på just dom korten var de inte så himla olikt faktist.

Johnny Depp                         Tom Cruise

               

Vill du testa så klicka HÄR.

Så nu ska vi två snyggingar gå o sova för i dag....


/ Från Nikki & Tom!         

Kommentarer
Postat av: Anna

Sov gott. Once, at bandcamp...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback