Lista igen...

image418Hårfärg: Rött
Ögonfärg: Melerade
Längd: 171 cm
Studerar: Nix
Favoritklädesplagg: Just nu är de ett par svarta prasselbyxor o en brun 
munktröja med rosa text på.
Har alltid med mig i väskan: Plånbok, mobil, nycklar, läppglans, serat, 
helosansalva, magmedecin (zantac)
Dricker jag läsk dricker jag: Mer
Tatueringar, piercings: 5hål i öronen, 1 piercing, 0 tatueringar
På datorns skrivbord har jag en bild av: Ett höstträd
Imorgon kommer jag: INGEN ANING
I sommar kommer jag klä mig i: INGEN ANING
Jag är född: 1978
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Svår fråga!
Min all time favoritparfym är: En jag inte kan namnet på. Ids inte gå upp i badrummet för o kolla.
Nu ska jag: Fundera på vad vi ska äta till middag.
Senaste blogg jag upptäckt: 
http://mayflower.webblogg.se/ Där jag även snott denhär listan från. 

Kopiera gärna och fyll i på era bloggar :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback