=P


Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3


Trevlig Valborg på er allihopa!!  


Kisses


Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3Fire 3



En sån kanondag vi har haft de i dag.... o lite tråkig oxå.
Jag jobbade till 23 i söndags. Var hemma 23.40. O där hemma satt min älskade storebror o hans tjej i soffan med min gubbe o surra. Dom hade varit på turne i Göteborg o sov över hos oss i natt. I morche käka vi frukost o satt o surra om allt och inget. Sen kom vi till de tråkiga. Dom åkte.
Vi måste åka o hälsa på dom nån gång här under sommaren har jag bestämt. Man måste unna sig något speciellt nån gång.

När vi vinkat av dom för sin fortsatta resa satte vi oss för att fundera på vad vi skulle göra under dan.
Jag kom på den brilljanta iden att gubben skulle tillaga korvstroganoff med ris. Det är han väldigt bra på. Hur gott som hellst. När vi ätit pula gubben på ute medans jag tvätta o plocka lite. Några timmar senare fick jag iden att jag skulle baka.

image72

 
Ska använda lite mer bär nästa gång. (Lägger upp receptet vid ett senare tillfälle)

Gubben blev glatt överaskad med en fika med kaffe och nybakat mitt i allt.
Sen satt jag o surfa lite efter de. O sen gjorde jag pasta och köttfärssås som vi avnjöt framför tv:n.
Ska snart återgå till soffan innan jag går o lägger mig.

   

Ha de gött alla där ute o demonstrera lungt ni som gör de i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack det samma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback