Undra om man skulle...

....börja motionera?

Inte ta i i överkant o sikta på betch 2007 som är allt för nära... Men kanske betch 2008 om man ska vara realistisk. Inte för att jag tänker stå o vias upp mig på stranden hela nästa sommar. Utan mer för att få upp flåset o bli lite piggare ( o få på mig mina favorit jeans jag knappt får över låren idag).

Fat Woman 4


Sen har jag ju två stycken här hemma som säkert utan övertalning, vill turas om att hålla mig sällskap när jag är ute o flåsar. Så ursäkter har jag inga. Har bara saknats lite j-vlar anamma.

Walking Dog

Sen som morot får jag fylla i domhär spalterna o visa för mig själv (och alla andra) hur duktig jag har varit.

Som sagt sätter jag inte skyhöga mål de första jag gör för så pass bra känner jag mig själv att jag lägger av havägs annars.
Så ut o gå eller cyckla två timmar denhär veckan är en bra början bara för att få in vanan. Så ska jag öka allteftersom tiden går.   



 






Jag har en mycket vis och klok storebror ibland som sa till mig en gång att:

  • Det jobbigaste med att träna är att byta om!

Vilker stämmer om man tänker efter. Att det är den mentala biten som är jobbigast.






 Walking The Dog Male          Aerobics           Bike Riding          Runner






 

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Det var ett bra ordspråk:). Borde oxå börja motionera.., och som du skriver- de 4-benta är ju "frivilliga" att följa:)
Ha en bra dag!

2007-04-24 @ 12:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback