Varning!

VARNING! lång lista

Nu är det så att jag inte har något liv. så stå ut. eller sno listan så jag får något att göra.

fullständigt namn: Säger jag inte....
piercingar: 5 i öronen. 1 i en annan del av kroppen
tatueringar: no
längd: 171 cm
skostorlek: oftast 38
hårfärg: rött

är du kär i någon: ja
önskar du att du bodde någon annanstans: Både ja och nej
tänker du på självmord: tycker synd om dom som gör de
tycker andra att du är attraktiv: de får du fråga dom om. vet väll inte jag heller...
dricker du: ja annars torkar man ut om man inte gör de. men de var aldeles för länge sen jag drack alkohol.
använder du droger: nej gu nej
röker du: nej de gick inte så bra. slutade hela tiden så jag gav upp med att försöka vara en rökare.
vilket shampoo använder du: ett shampo för rött hår... vad de nu heter
vilken parfym använder du: en av alla flaskor som står i mitt skåp.
vad är du rädd för: ... är faktist inte rädd för nått vad jag kan komma på
gillar du att tvätta: nä men jag gillar att det är tvättat.
gillar du berg-och-dalbana: joho, älskar kanonen på Lisegerg. Hoppas den är kvar i år.

senaste...
film du hyrde: sista wallandefilmen vad den nu hette...
film du köpte: gubben ville ha filmen bilar, så klart grabben ska få den.
låten du lyssnade på: vet inte
låten du hade på hjärnan: Far jag kan inte få upp min kokkosnöööööt....
låten du laddade ner: laddar inte ner
personen du ringde: Lillebror.
personen som ringde dig: Eleonore, min kusin.
tv program du tittade på: Frukost tv på 4:an
personen du tänkte på: Storebror. Messa just han...

för eller emot...
långdistansförhållanden: vet inte. har aldrig haft nått. men vill man så funkar de.
utnyttja någon: så länge ingen kommer till skada av det på nått sätt så är jag för
självmord: PASS!
teenage smoking: emot
att använda droger: emot
sex före äktenskap: för
köra onykter: emot
förhållanden: för

favorit-.
mat: finns många
låt: en låt jag inte vet vad den heter. (störande, jag vet)
sak att göra: bloggen just nu..
sport: finns mycke. simma, klättra, rida, cykla....
dryck: Mer
kläder: mina svarta prasselbyxor o bryna munktröja
film: grabben i graven brevid...kanske
bil: min bil

har du nånsin...
gråtit över en pojke: o jo
gråtit över en flicka: har väll hänt
ljugit för någon: mmmm
varit i slagsmål: nä
blivit arresterad: nix

antal...
gånger du varit kär: haaa går inte att räkna alla gånger....
gånger ditt hjärta brustit: för många
hjärtan brustit på grund av dej: säkert många där oxå
personer du kysst: går inte heller att räkna
pussat: rätt många där oxå.
gånger ditt namn varit med i tidningen: de skulle väll vara den gången mamma o pappa satte in annons på att jag kom till världen så en gång blir de väll då.
ärr du har på kroppen: en hel del

ska bli skoj: när jag äntligen får ta mig semester o åka upp för att hälsa på alla nära o kära.
ska inte bli skoj: att göra deklarationen
sparar till: Spara? Hur gör man då?
väntar på: .... väntar inte på nått just nu...
dagens dryck: KAFFE

senaste...
bok du läste: värsta pappan (livsfarlig. man vill yngla av sig till tusen efter man läst den. o jag har inge sug efter ungar annars)
personen du fick mail av: Anna
personen du fick brev av: Polisen (nya jobbet vill ha utdrag från brotsregistret för att se att man inte är en skurk dom skickar till sin brukare)
personen du fick sms av: storebror
saken du köpte: frukostmat för hela veckan i söndags

vad har du gjort idag: klivit upp, käkat frukost, varit ute med hundarna, tittat på tv, suttit framför datorn, pratat i telefon, ätit lunch, suttit framför datorn lite till..... inte så mycke.
var det kul: sådär...
hur tidigt stiger du upp: om jag inte måste upp av nån anledning så brukar klockan vara mellan 8 o 10
gillar du att slåss: nä varför skulle ja?
vad ska du göra ikväll: ingenting alls
är du seriös: beror på sammanhanget. flamsar väldigt lätt i rätt sammanhang.
vad är du allergisk mot: skrikiga barn
var har du ont: ingenstans...
använder du hårspray: jupp
kan du stå på händer: gör så ont att ställa sig på dom
favoritserie: jag är en slav framför tv:n. Måndag: Mannen som talar med hundar. Tisdag: Äntligen hemma o House. Onsdag:Roomservice o Grey's Anatomy. Torsdag: Kyle XY o CSI. Men helgerna brukar de inte bli så mycke tv. Då gör man mäst annat.

håkan hellström eller the ark: håkan
bright eyes eller lars winnerbäck: vilka är bright eyes?
salt eller socker: beror väl på till vad man ska ha det
gillar du ketchup: jo i rätt sammanhang
är du glad nu: inte överlycklig kanske, men inte sur heller
var du glad igår: ja
känner du nån som jobbar på sjukhus: nej
vad dansar du till: till allt som svänger
stockholm är: sveriges huvudstad.
göteborg är: staden där liseberg finns
kan du sjunga: högt och falskt
mer värt än guld: fria viljan
spaghetti eller makaroner: spaghetti
ett land jag helst vill besöka: Irland tror jag...

(personen jag snott listan ifrån
http://poll.webblogg.se/)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för besöket på min sida, kikar tillbaka .
Leguaner är fina men vilket jobb det är att sköta dom ..och sambon bor nästan i terrariet :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback