Dax igen.....

Hitta ett test hos desperata husfrun!

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Nej, har inte tid med sånt!
Vilken årstid tycker du bäst om? Kan inte välja. Alla årstider har sin scharm.
Brukar du sjunga i duschen? Nej.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Sport??? Vad är de???
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njaee... kanske.
Vad är viktigast för dig? Egentid.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Bara EN??? De var snålt tilltaget... Tja, jag skulle väll betala av på lånen.
Vad är det bästa med julafton? Att få klura vad man ska ge alla i julklapp o umgås.
Tänker du mycket på ditt utseende? Nej.
Vad får dig att slappna av? Pengar kvar efter man betalat räkningarna, ett varmt bad,städat hem & när man får vara ledig från jobbet!
Tänker du ofta på sex?ja. sex saker samtidigt ja....
Är du skyldig någon pengar? Banken.
Är du mörkrädd? Nä.
Vilken färg är snyggast? Rött
Tycker du matte är svårt? 1+1 är ingen konst. Men jag tyckte D-matten var lite knepig.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej,
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Kring 8-9. Beror på hur länge jag satt uppe kvällen innan...
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Personen jag är arg på.eller sambon *s*
Har du piercing? yes.
Bråkar du och dina syskon ofta? nej! de var många år sen de hände
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? skulle vilja säga att hela familjen är viktigast för mig...
Läser du ofta böcker? Händer faktist att jag inte är sååå trött att jag orkar hålla i boken några minter innan man släcker lampan.
Vad föredrar du för sorts filmer? Bra filmer...
Vad slösar du mest pengar på? Förutom huset som kostat oss en mindre förmögenhet så är de djuren som blir bortskämda.
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn?Oftast ja *s* Beror på när man frågar;)
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Gilmor Girls, Kyle XY, How to find a husband o några till jag inte kommer på nu...
Vilka länder har du varit i? Hela europa + USA & Thailand
Vilka husdjur har du haft innan? Undulat, kaniner, katter, råttor, orm, ödlor, hundar.....
Solar du ofta? Försökte sola en gång i somras. Hade ro att sitta still HELA 20 minuter... Så ofta NÄÄÄ!!
Är du bra på att laga mat? Ingen klagar iallafall på de jag severar!
Var badar du helst?  Badkar.
Vad dricker du för alkohol? Rubbet. Om jag nu nånsin dricker så går de mästa ner...
Vad använder du för droger? Vad är de för nått?
Vilka djur är du mest rädd för? Jag hade väll kanske inte var't så tuff om en sur Noshörning stått o blängt på mig utan ett extremt stadigt staket emellan....
Vad tycker du om monarkin? onödig och kostsam!
Vilka språk kan du? Svenska, Engelska o lite teckenspråk...
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Har slagit mig o skrapat upp lite sår o sånt, men faktist aldrig brutit nått...
Vilken kändis är hetast? Beror väll på vem som sitter längst i bastun...
Gillar du att dansa? Bästa som finns
Vad har du för klädstil? Bekväm. som FAN.
Är du flygrädd?Tycker att det är kul=)
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Bra.
Vad dricker du helst när du är törstig? Uhm, Vatten
Vilken är din favoritglass? Mjukglass.
Tror du på ett liv efter döden? Vågar inte tro annat.
Vilket kaffe sörplar du helst? Blir glad bara de serveras kaffe... 
Vilket mobilmärke föredrar du? Spelar ingen roll vad de är för märke bara den funkar.
Vill du gå ner i vikt? Ja.
Vad har du för personlighet? Lugn o mjuk på utsidan, busig o vild på insidan.
Har du varit deprimerad? Ja,
Tycker du om sushi? Helt okej när man får den bra gjord
Tror du på livslång kärlek? Absolut.
Vad äter du helst när du ser på film? Inget.
Lever dina föräldrar tillsammans? Nej
Har du tandläkarskräck? Nej
Har du någon gång haft självmordstankar? Nej...
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Mitt på dan människa skulle jag tro. Somnar inte allt för sent på kvällarna o tycker alltid att klockan ringer för tidigt på morgonen.
Vilken hårfärg har du naturellt? Sandrefärgat
Är du beroende av något? Kärlek.
Hur ofta motionerar du? Händer allt några gånger varje år....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback