Lite knäppa historier....


En  dag kom mannen hem och blev överraskad
av sin fru i ett väldigt sexigt nattlinne.

Bind mig och du får göra allting du vill sa frun.

Mannen band henne och åkte och golfade

**************************************************

Kvinnan kom hem, parkerade sin bil på uppfarten och
sprang in i huset. Hon slängde igen dörren och skrek så högt hon
kunde:

Älskling packa dina väskor jag har vunnit på lotteriet!!!!!

Mannen säger - Åh herregud! Vad ska jag packa,
strandsaker eller friluftslivsaker?

Spelare ingen roll säger frun - Bara försvinn!!!

**************************************************

Äktenskap är ett förhållande där den ena personen
alltid har rätt och den andra är mannen.

**************************************************

Den högsta nunnan kallade samman alla nunnor och sade
till dem.

Jag måste berätta för er alla att vi har fall av
gonorrhea i klostret.
Tack gode gud, säger en äldre nunna längre bak, Jag
är så trött på
Chardonnay.

***************************************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback