Måndag.....

 
 Alarm Clock   
Klockan ringer alltid för tidigt på måndagar (speciellt efter man jobbat helgen).

 GhostJag svävade ner till undervåninen o fick i mig lite frukost   Skull

  Sleeping Kitty On Monitor
Sitter nu här framför datorn o gör lite nytta med nöje......

   Female Coffee Drinker   
Känner att jag behöver mig några liter kaffe.......


I dag tänkte jag att jag skulle göra en massa såntdär viktigr o lite tråkigt. Som att ringa runt en massa samtal (inte tråkigt, men viktigt) o storröja i huset. 
Maid Ironing Sweeping Making The Bed Cleaning The Toilet
Laundry Mopping Cooking Dinner Washing Dishes



Sen får vi se om jag har energi kvar till att göra nått vettigt ute oxå......
    
Digging Painter Gardening



För vi har kanon väder idag.

Sunny



HeartsHearts Hearts Hearts Hearts Hearts   Hearts Hearts Hearts Hearts 

Nej, nu har jag inte tid längre med att sitta här.
Nu ska jag sätta fart.
På med kaffet & fram med telefon o städhinken.

Ladybug

Kikar in lite senare o uppdaterar om senaste nytt!

Kommentarer
Postat av: Matte Å

Tja bruden kul att se att du hittat tillbaks till din blogg :)

Postat av: Pippi

SV Matte Å: Ja tillslut kom jag tillbaka hit. Har haft mycke att göra med jobbet o sen kom mammsen på besök så då får man passa på att umgås när hon väl är här.

2007-08-08 @ 19:14:35
URL: http://pippilottas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback