Tillbaka...

.... efter många om och men!
De är över en vecka sen jag var här sist. Och jag har en bra anledning till varför.
Min kära älskade sambo fick iden att han skulle fixa med datorn just efter mitt senaste inlägg. Och de resulterade med att ingenting av allt jag har sparat finns kvar i burken. Inga bilder, inga länkar, inga dokument.... NADA! när den väl var brukbar igen.
Som tur för honom är att han bränt ner allt på en disk innan. Så jag väntar på att detta skall bli återställt. För jag anser inte att de är min sak att lägga in allt från skivan igen, som jag fick en liten hint av att han tyckte tydligen. Men jag tänker vägra i sten.... är de så man säger?
Så iallafall så kommer bloggen kanske vara lite bildfattig här ett tag framöver.

Sen har jag varit på kurs med nya jobbet. Så nu är jag proffs på mitt nya arbete.... ja eller inte. Men man lär så länge man lever. De ska bli kul att göra nått helt annat än de jag har sysslat  med de senaste 10 åren. Så jag hoppar in i dehär med lite skräck blandad förtjusning. För jag vet ju faktist inte hur de är på riktigt att jobba innom dehär.

Men annars är allt som vanligr. Frazze hänger i gardinerna o plockar in döda möss att smaska på. Oliver rör sig mellan matskålen, soffan o min famn. Diesel.... ja diesel gör allt sånt som bara Diesel är bra på. Gizze står på altanen o spanar. Om de inte regnar allt för mycke då vill säga. O Donna är min skugga o boddygard vars jag än befinner mig.

Nä nu ska jag.... ja vad ska jag ta mig till min första lediga dag efter en jobbhelg på gamla jobbet?
Ska jag baka? Eller åka o handla? Eller göra ingenting? Nä jag tror jag ska surfa lite!

Tjing så länge.....

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Vi har ingenting nerbränt, det blir nästa projekt! Usch, vad jäkligt om allt försvann..,speciellt foton och sånt.
Ha en bra dag!

2007-05-15 @ 08:06:09
Postat av: Pippi

Re: Anna-Lena
Som tur är så är ju allt bränt på skiva. Men ett jädrans jobb att få tillbaka de från skivan. Speciellt när programmet man brände i inte funkar som de ska efter återställningen. Nå nå. Bättre de än inget.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback