Nu har jag äntligen lite TID över...

...så jag kan blogga.
Sen sista inlägget har jag jobbat, ätit o sovit.
Men så i måndags på min lediga dag så var jag o en kompis iväg till GeKå's i Ullared. De var roligt men vi kom oss knappt iväg hem för de blev knök fullt i bilen av en massa gula kassar.

image105


         
         


De kom hem två hundbäddar till mina elefanter, en säck foder, lite spolarvätska, hund t-shirts (som jag ska ge bort, dom passar inte mina älsklingar), några rullar presentpapper, en påse med presentsnören, presentpåsar o en massa annat smått o gott att ha när man ska ge bort presenter, små prydnadstomtar, lampskärmar, rakskum till både han o mig, kallingar, sockar, frolik o annat hund & kattgodis, tandkräm, rengöringsmedel o andra förbrukningsvaror o sisst men inte minst en Välkommen-skylt att ha ute till vintern.

Ja de blev hur mycke grejer som hellst jag fick med... eller ja inte FICK. Man måste betala oxå. Men de blev inte sååå farligt många miljoner faktist.
Jag ska sitta o räkna ut vad man egentligen tjänar på en sånhär resa någon gång när jag får lite att göra.

Men nu har jag inte tid här längre. Ska sätta igång med maten nu då gubben sitter i pannrummet o äldar.

Over and oute 4 nu!!


Kommentarer
Postat av: Little darling

roligt när du läggr in bilder tkr jag :D

Postat av: Pippi

RE: Little garling
Hej!
Kul att du titta in hos mig. Hur kom de sig att du kika in på min sida?

/ =P

2007-10-17 @ 13:37:23
URL: http://pippilottas.webblogg.se
Postat av: Anna

HAHA! Köpte du upp hela Ullared?

Schysst katt du har (hmmm... hundsvans?! den ska jag tugga på!!!)

Själv har jag varit barnmorska hela dagen.
KRAM

2007-10-17 @ 20:33:21
URL: http://grundstrom.webblogg.se
Postat av: Linda

Jisses vad grejor!
Tror att jag ska börja shoppa med dig istället *s*

2007-10-20 @ 20:58:16
URL: http://blogg.aftonbladet.se/7647
Postat av: Pippi

Re Linda:
Du är hjärtligt välkommen att hänga med nästa gång jag åker på en schopping-resa. /=P

2007-10-23 @ 10:35:23
URL: http://pippilottas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback