Hallå hallå....

Jag har inte glömt hur man loggar in på bloggen och lägger upp sina inlägg. Nej jag har bara haft lite mycket att göra den här veckan bara. Har jobbat konstant sen i måndags och den här konstantheten tar inte slut för än på torsdag nästa vecka. PUST!!!
Sen åket gubben nu på söndag iväg på jobb. Så jag är gräsänka till sent på onsdag kväll. De blir bra de för då har vi hela helgen ledigt tillsammans.

Paper Work



Sen skulle jag vilja berätta om vad jag och gubben gjorde igår. Vi var och schoppa uppe i Uddevalla på Torp köpcentrum. Jag var riktigt duktig. Var inte in på Panduro en enda gång fast jag gick förbi butiken tre gånger. De erkände till o med gubben att de var strongt gjort av mig. *NÖJD*
Jag koncentrerade mig istället på att försöka hitta mig kläder. Var in i tre affärer o kom inte ut tomhänt från nån av dom. Jag är inpregnerad av mig själv kan jag säga.
För jag brukar inte ha tålamodet att faktist dyka in bland hyllorna och inte ge mig för än jag hittar nått som passar min runda kropp. Men dom hade ovanligt snygga kläder på avdelningen för oss lite större.
Så jag kom faktist hem med tre par byxor, en överdel, en BH, fyra par sockar, ett par strumpbyxor, ett halsband och armband.
De är bara två par byxor på bilden för jag köpte dublett av de gröna. För de är lika bra att passa på när man väl hittar nått man trivs i och vet att man kommer att använda tills dom inte håller ihop längre.



(Bilden är klicbar om ni önskar spana in mina inhöp lite närmare. Beklagar den mindre bra bildkvalliten, men man ser på ett ungefär vad de föreställer)



Sen vill jag önska ALLA en trevlig helg.
Jag ska försöka ha de så trevligt jag bara kan när jag gör mina 30½ timmar på jobbet.

image104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback