Jag har blivit utmanad...

av min goda vän Anna.

Regler: Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg som innehåller åtta fakta eller vanor om en själv. I slutet av inlägget utmanar bloggaren åtta nya personer. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så att de vet att de har blivit utmanade.

Vanor/ovanor eller tvångsbeteende, välj själv!
  • Har jättemånga hobbys. Men hinner aldrig greja med nån av dom. Som en jättesöt brodering jag påbörjade för fyra år sen som inte ens är halvfärdig ÄN.  
  • Jag kan börja diska eller städa hemma hos folk jag känner om de står disk i diskhon eller dom har en massa skräpreklam utspritt på bordet så kliar de i fingrarna om jag inte får lägga dom i en prydlig hög.
  • Jag är urusel på att hålla reda på folks födelsedagar trots att jag älskar att ge bort genomtänkta presenter.
  • Försöker alltid matcha sockarna jag ska ha på mig med min övriga klädsel.
  • De värsta jag vet är en tjej som säger (eller en kille) JAG KAN INTE, utan att ens ha försökt, speciellt om de är nått teckniskt. De gör mig vansinnig. Hur kan personen veta att hon eller han INTE kan utan att ha prövat först?
  • Älskar att ha de rent, snyggt, städat och ordning omkring mig. Men ändå ser det alltid ut som kriget hemma hos mig. 
  • Irriterar mig på, svär o berättar hur medtraffikanterna ska bete sig i trafiken. Framförallt när jag är ensam i bilen.
  • Sitter aldeles för mycket o bloggar.

Jag måste oxå passa på det där med att utmana åtta stycken... för dom jag kan tänkas utmana har redan blivit de.
Men alla ni andra som glider förbi min blogg o känner er manade får gärna lämna ett inlägg om att ni har antagit utmaningen.



 
Tree Frog
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback