Men hallå.....

Jag blev oxå Bree Van De Kamp... Som Anna blev som jag hitta det här testet hos. De trodde jag inte. Men det stämmer ganska bra in på mig. Men jag trodde jag skulle bli Lynette Scavo. Men hon blev ju karriärskvinna... o de är ju inte jag ÄN!





Du är mest lik Bree van de Kamp.

Du är en god mor och en god fru och gör allt för att behaga din familj. Dina grannar avundas dig men kan också skrämmas en aning av ditt överförnuftiga jag.

Du gillar:
Public service, storhandla, brodera, trädgårdsskötsel, baka kakor.

Du gillar inte:
Dokusåpor, Long Iceland Ice Tea, Christina Aguilera, lägenheter, otacksamhet.

Vill du oxå testa dig? Klicka på bilden nedan.

image102



 
Birdie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback