Sanningar om livet efter 29

Kvinnor över 50 får inga bebisar;
därför att de skulle lägga dem någonstans och glömma bort var.

E
tt av livets mysterier är hur en 2 kg-låda med godis,
kan göra att en kvinna går upp 5 kg i vikt!?!

M
in hjärna inte bara vandrar iväg ibland
- ibland lämnar den mig totalt.

D
et bästa sättet att glömma dina problem
är att gå i för trånga skor.

D
et bästa med att leva i en liten stad är:
när du inte vet vad du gör så vet nån annan det.

J
u äldre du blir, desto svårare är det att minska i vikt
- därför då har din kropp och ditt fett blivit verkligt goda vänner.

J
ust när jag vant mej vid gårdagen, så kommer idag.

I
bland tror jag att jag förstår allt
- sen återfår jag min medvetslöshet.

J
ag gav upp jogging när mina tights gneds samman och satte eld på mina strumpbyxor.

K
onstigt!!!
Du hänger in någonting i din garderob för ett tag,
sedan krymper det 2 storlekar!

S
mala människor irriterar mej!!! Speciellt när de säger saker som:
'Du vet, ibland glömmer jag äta'.
Numera så kan jag glömma min adress,
mammas mellannamn och mina nycklar.
Men jag glömmer aldrig att äta.
Man måste vara speciell för att glömma äta!

P
roblemet en del kvinnor har
- de blir helt upprörda av någonting och
sen så går de och gifter sej med honom.

J
ag läste den där artikeln som sa att typiska stressymptom är:
Äter för mycket .......
impulsköp .....
kör bil alldeles för fort.
SKOJAR DOM?!?
- det här är mina tankar om en helt perfekt dag!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

Postat av: Jenny

haha, charmig:P

2008-07-07 @ 13:25:01
URL: http://wasteofspace.blogg.se/
Postat av: puttefnask syrran

fnasket här igen!

ville bara värma ditt hjärta å säga att du e så sjuk så man inte kan låta bli å älska dig!

2008-07-08 @ 22:09:06
URL: http://skitungens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback